۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۵۷۴۷۷
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد؛

لزوم تبدیل «جام رسانه ای امید» به جریان رسانه ای در کشور

لزوم تبدیل «جام رسانه ای امید» به جریان رسانه ای در کشور
سردار زهرایی با اشاره به ضرورت و اهمیت وجود رویداد رسانه ای «جام رسانه ای امید»، بر لزوم لزوم تبدیل «جام رسانه ای امید» به جریان رسانه ای در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار و تا یک روز دیگر ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: در غزه ۸۰ سال بحث کودک کشی و ظلم رژیم صهیونسیتی پنهان ماند و با طوفان الاقصی این حقیقت بر جهانیان آشکار شد و بیداری ملت ها رقم خورد و حقیقت معلوم گشت.

وی افزود: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی، فضای کشور را پر از دروغ و ناامیدی می کنند تا از این طریق ایجاد یأس و نامیدی در جامعه را گسترش دهند؛ چنانکه در گذشته تعداد ۶۰ هزار دروغ، توسط دشمنان تولید و انتشار داده شد؛ اما امروز دنیا بیدار شده و حقیقت برای همیشه پنهان نخواهد ماند.

ضرورت امیدآفرینی در جامعه و تاثیر امید در پیشرفت و عقب ماندگی کشورها

زهرایی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه و تاثیر امید در پیشرفت و عقب ماندگی کشورها اظهار داشت: امید، همانند روشنایی و ناامیدی مثل تاریکی است و اگر امید در جمعه ای، زنده باشد، تاریکی ها نیز وجود نخواهند داشت و امروزه هدف از جنگ روایت ها برای ایجاد ناامیدی و امید در جهان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تلاش مستمر بسیجیان و نیروهای انقلابی در ایجاد امید در جامعه خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی در مواقع متعددی در این مسیر گام برداشتند؛ به عنوان مثال در سیل سرپل ذهاب در سال های گذشته، اقدامات امید آفرینی نیروهای انقلابی و بسیجی در کشور اقدامات بسیار متنوعی انجام گرفت و افرادی همچون سردار بوعلی از جمله افرادی بودند که در جایی که ناامیدی محض وجود داشت، امیدآفرینی کردند.

لزوم تبدیل «جام رسانه ای امید» به جریان رسانه ای در کشور

وی افزود: در ایام فراگیری کرونا در جهان، ایران اسلامی با توجه به پیوندهای اجتماعی موجود در کشور این بیماری را در بخش های مختلف کنترل کرده و خدمات بسیار مختلفی از سوی نیروهای انقلابی، مومن و دغدغه مندان انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت تا ناامیدی حاکم بر کشور را تبدیل به امیدواری کرد و روحیه و نشاط افراد جامعه را تقویت کرد.

زهرایی با اشاره به ایجاد قرارگاه های جهادی و بسیجی در سراسر کشور اظهار داشت: ایجاد قرارگاه خدماتی متنوع و مختلف در کشور، توانست بسیاری از مشکلات به وجود آمده در حوادث غیرمترقبه را به خوبی حل کرده و نشاط و امید را در جامعه تزریق کند.

متاسفانه عده ای درصدد ایجاد ناامیدی در کشور هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تلاش برخی از افراد در ایجاد ناامیدی در جامعه و ضرورت پرهیز از ایجاد ناامیدی در کشور عنوان داشت: متاسفانه عده ای در کشور درصدد ایجاد ناامیدی در کشور بوده و با چشم پوشی از انتقال و انعکاس خدمات و پیشرفت های انقلاب اسلامی در مسیر اهداف دشمنان حرکت کرده و موجبات ناامیدی افراد جامعه را فراهم می کنند.

زهرایی با اشاره به ضرورت و اهمیت وجود رویداد رسانه ای «جام رسانه ای امید» در کشور خاطرنشان کرد: ما امروز در جنگ رسانه ای با دشمنان هستیم و این رویداد می تواند با تشکیل جریان رسانه ای، در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان ایستاده و روایت سازی و جریان سازی درست در جامعه را در دست گیرد.

ارسال نظرات