۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۷۵۷۳۶۸
مدیر حوزه‌های تهران مطرح کرد؛

درخواست فضای مستقل در نمایشگاه کتاب برای ناشران حوزوی

درخواست فضای مستقل در نمایشگاه کتاب برای ناشران حوزوی
مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران با اشاره به اینکه سالن‌های اختصاصی برای انتشارات دانشگاهی در نمایشگاه کتاب پیش‌بینی شده، گفت: اگر در سال‌های آینده برای انتشارات حوزوی نیز فضای اختصاصی در نظر گرفته شود، اقدام ارزشمندی است.
 
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدهادی رحیمی‌صادق مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تقریباً تمام مجموعه‌های حوزوی از دفاتر مراجع و علما تا پژوهشگاه‌ها و مدارس حوزه‌های علمیه در نمایشگاه کتاب امسال حضور داشتند. در روایات داریم که کتاب‌ها، بوستان‌های علما هستند. امسال حضور جوانان در این بوستان خیلی پررنگ و مسرت‌بخش است.
 
وی افزود: اگر برای سال آینده نمایشگاه کتاب همانطور که سالن‌های اختصاصی برای انتشارات دانشگاهی در نظر گرفته شده و مجموعه‌های دانشگاهی در یک فضا جمع شده‌اند برای انتشارات حوزوی نیز فضای اختصاصی در نظر گرفته شود، اقدام ارزشمندی است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران بیان کرد: مجموعه حفظ و نشر آثار شهدای کرمان کتابی با عنوان حسین پسر غلامحسین که درباره شهید حسین یوسف الهی دارد که مطالعه آنرا توصیه می‌کنم. به تازگی در نمایشگاه از کتاب روابط بین اسلام و مسیحیت؛ گذشته، حال و آینده که توسط حجت‌الاسلام امیرعباس اکبری معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران ترجمه شد در غرفه انتشارات خبرگزاری فارس از آن رونمایی شد که مطالعه این کتاب را نیز به اهل مطالعه پیشنهاد می‌کنم.
ارسال نظرات