۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۵۷۲۹۴
حجت الاسلام و المسلمین رستمی:

اضافه شدن بخش مجازی به نمایشگاه کتاب اتفاق خوبی بود

اضافه شدن بخش مجازی به نمایشگاه کتاب اتفاق خوبی بود
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها می‌گوید: اضافه شدن بخش مجازی به نمایشگاه کتاب یکی از کارهای خوبی است که انجام شد؛ چون بسیاری از افراد حتی بسیاری از ناشران از این طریق با نمایشگاه ارتباط برقرار می‌کنند.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: آبان ماه سال ۱۳۶۶ اولین باری بود که در نمایشگاه کتاب شرکت کردم و از آن سال با کتاب بیشتر مأنوس شدم. از آن دوره تا به امروز اضافه شدن بخش مجازی به نمایشگاه کتاب یکی از کارهای خوبی بود که صورت گرفته است چون بسیاری از افراد حتی بسیاری از انتشارات‌ها از این طریق با نمایشگاه ارتباط برقرار می‌کنند.وی افزود: رهبر معظم انقلاب اصلی‌ترین پشتیبان برپایی این رویداد فرهنگی بزرگ است و نمایشگاه کتاب با ابتکار ایشان در دوره ریاست جمهوری‌شان آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی همین نمایشگاه بین‌المللی کتاب است که باید شاکر این نعمت باشیم.
 
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: ارتباط نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با نمایشگاه کتاب در قالب نشر معارف است که با تأکید رهبری به نوجوانان و جوانان به این بخش توجه ویژه‌ای داشته‌ایم. به لطف خدا نشر معارف در چند سال اخیر جزو ناشران برتر کشور در حوزه تولید و فروش کتاب است. در طول چند سال متوالی نیز نشر معارف و آثار آن جزو ۱۰ ناشر و ۱۰ کتاب برتر بوده است.
ارسال نظرات