۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۵۷۱۵۲

پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی برگزار می شود

پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی برگزار می شود
پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در تجلیل از نویسندگان کتب و پایان نامه‌های برتر حکومت اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام امین رضا عابدی نژاد دبیر علمی همایش پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد از برگزاری پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در تجلیل از نویسندگان کتب و پایان نامه های برتر حکومت اسلامی خبر داد.

وی افزود: این همایش روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفا برگزار می شود.

دبیر علمی همایش پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی بیان داشت: این همایش با حضور و سخنرانی آیات حسینی بوشهری رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، محسن محمدی اراکی رئیس مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی و عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عابدی نژاد با اشاره به این که توجه به تفکر اصیل اسلامی در حکمرانی جامعه، امری بسیار مهم است و امروز ویترین نقض حقوق بشر رژیم صهیونسیتی است عنوان داشت: در سه حوزه اصلی اندیشه سیاسی، فقه حکومتی و حقوق عمومی نیاز بسیاری به تحقیقات و پژوهش‌ها احساس می‌شود.

وی با بیان این که این همایش در محورهای اندیشه سیاسی، فقه حکومتی و حقوق عمومی برگزار شده و برای آن فراخوان کتاب و پایان نامه داده شده است، از ارسال تعداد ۲۱۰ اثر به پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی خبر داد.

دبیر علمی همایش پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی هدف از برگزاری همایش کتاب سال حکومت اسلامی را برجسته کردن تفکر اصیل اسلامی در حوزه حکمرانی عنوان کرد.

همچنین آقای حسن بیگی دبیر اجرایی پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در این نشست بیان داشت: این همایش با پیام آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری شروع خواهد شد.

وی با اشاره به این که به آثار برگزیده جوایزی تقدیم خواهد شد، بیان داشت: در پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی از تعداد ۸ نفر از برگزیدگان همایش که ۵ کتاب و ۳پایان نامه می باشد، تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات